Utrzymujemy partnerskie relacje z klientami

Dobre relacje z klientami są dla nas bardzo ważne. Podejmujemy szereg inicjatyw, których celem jest wzajemnie poznawanie się. Dlatego cały czas pogłębiamy kontakty z klientami poprzez:

  • Spotkania relacyjne – organizujemy kameralne spotkania z klientami, na których rozmawiamy o tym czego klienci oczekują od naszych sklepów, naszej oferty, jakich usług dodatkowych potrzebują.
  • Wizyty u mieszkańców – odwiedzamy naszych klientów w ich domach. Klienci pokazują nam swoje mieszkania i ogrody. Opowiadają o remontach, ulepszeniach i podpowiadają rozwiązania, które mogą stać się inspiracjami dla nas i innych klientów. Takie wizyty to zawsze niesamowite emocje i dla klientów i dla nas.
  • Rada klientów – w większości marketów Leroy Merlin w Polsce działają tzw. Rady klientów, których członkowie wspólnie z kierownictwem sklepów ustalają kierunki rozwoju sklepu. Przedstawiciele Rad klientów patrzą na sklep z punktu widzenia klienta. Weryfikują ofertę, podpowiadają czego w sklepie brakuje i co chcieliby zmienić. Obecnie w całej sieci jest ich ok. 20. Bierze w nich udział przeciętnie 10 osób.