Sprawdź
 

Leroy Merlin

ZAKUPY ONLINE

Rób zakupy szybko i łatwo

Kupuj wygodnie, oszczędzaj czas i pieniądze z sklepem internetowym i aplikacją mobilną Leroy Merlin Polska.

Wysyłki realizujemy z magazynu centralnego, a czas wysyłki dla Twoich produktów poznasz w koszyku. Czas dostawy towaru możesz skrócić, jeśli wybierzesz w Twoim koszyku „Dostawę ze sklepu”.

Aplikacja jest darmowa, dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android.

Jak założyć konto w serwisie?

Aby założyć konto w serwisie należy uzupełnić formularz rejestracyjny. Pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem serwisu i jego akceptacji.

Jak wyszukać interesujący mnie produkt?

W celu znalezienia interesujących Cię produktów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki lub przejrzeć dostępne kategorie produktowe.

W jakim terminie będzie zrealizowane moje zamówienie?

Wybierając sklep Twoje zamówienia złożone na leroymerlin.pl lub telefonicznie będzie dostarczone do domu od 48 h. Możesz je odebrać także ze sklepu już po 4 godzinach.

Jak sprawdzić dostępność produktu w sklepie stacjonarnym?

Dostępność produktu w wybranym przez Państwo sklepie stacjonarnym można sprawdzić po wejściu w kartę tego produktu, w sekcji "Kup osobiście sklepie", w której pojawia się ilość sztuk produktu dostępna w Państwa sklepie.

Leroy Merlin
Leroy Merlin

KUPUJ PRZEZ TELEFON

Zamów zakupy przez telefon

Zadzwoń do nas i zamów produkty, których potrzebujesz.

Nie jesteś zdecydowany na konkretny produkt? Pomożemy Ci go wybrać.

Skorzystaj z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon.

szybkie płatności

Płać szybko

Dostępne formy płatności:

  • Płatność przelewem bankowym on-line
  • BLIK
  • Płatność kartą (Visa, Mastercard)
  • Raty on-line
  • Płatność za pobraniem
Leroy Merlin
Leroy Merlin

ODBIÓR W SKLEPACH

Odbierz swoje zamówienie ze sklepu już po 4 h

We wszystkich sklepach znajdują się punkty odbioru zamówień. Produkty możesz bezpiecznie odebrać bez wchodzenia na halę sprzedaży.

Wystarczy, że na etapie zamówienia wybierzesz bezpłatną opcję "Odbierz w sklepie".

SZYBKA DOSTAWA

Dostarczymy Ci przesyłkę ze sklepu już w 48 h od złożenia zamówienia

Czas dostawy jest zależny od rodzaju przesyłki i miejsca dostarczenia. Dla przyspieszenia realizacji Twojego zamówienia, wybierz najbliższy sklep, w którym zamówisz produkty telefonicznie lub online.

Leroy Merlin

Bezterminowy zwrot produktów

Jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu. Podlegający zwrotowi towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru w paczkomacie?

Tak, możecie Państwo zwrócić bezpłatnie towar w dowolnym paczkomacie. W celu uzyskania niezbędnych informacji prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem telefonu: (22) 250 84 44 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00 lub napisz maila na adres: e-sklep@leroy-merlin.pl.

Czy mogę oddać zamówienie/część zamówienia w sklepie stacjonarnym?

Tak, zamówienie/część zamówienia złożonego w sklepie internetowym można oddać w dowolnym sklepie stacjonarnym. W celu przyspieszenia procedury zwrotu pamiętaj, aby zabrać ze sobą dowód zakupu.

W jakim czasie mogę oddać moje zamówienie?

Leroy Merlin zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Dodatkowo, jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu.

Jak mogę złożyć reklamację i gdzie?

Reklamacje dotyczące wady rzeczy mogą być składane z użyciem formularza kontaktu dostępnego na stronie sklepu internetowego lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Leroy Merlin lub w jakiejkolwiek innej formie przewidzianej przepisami prawa.

Jak odzyskam moje pieniądze, gdy zwróciłem zamówienie?

Po zwrocie zamówienia pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego dokonana została płatność (rachunek rozliczeniowy, rachunek karty z której została dokonana płatność). W przypadku, gdy opłaciłeś swoje zamówienie przy odbiorze (pobranie), poprosimy Cię o podanie numeru konta, na które mamy dokonać zwrotu należności.

Co zrobić, gdy chcę zwrócić zamówienie?

Aby dokonać zwrotu zamówienia należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy oraz przesłać go na adres: Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. Dział obsługi Sklepu Internetowego, www.leroymerlin.pl, Łowicka 33, 99-120 Piątek lub mailowo na adres e-mail: e-sklep@leroy-merlin.pl.