Zgodnie z polskim prawem, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Taki zwrot należy zrealizować niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
Jednakże, oprócz prawa ustawowego, jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu o ile produkty były sprzedane i wysłane przez Leroy Merlin (nie pochodziły od sprzedawców Marketplace).
Warunki bezterminowego zwrotu:
- dotyczą wyłącznie produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Leroy Merlin,
- towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu i nadający się do ponownej sprzedaży,
- produkty z określonym terminem ważności nie mogą być zwracane w ciągu 30 dni przed jego upływem.
Jak dokonać zwrotu produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Leroy Merlin:
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i prześlij go na adres sklepu widoczny na dokumencie zakupu lub załącz poprzez formularz kontaktowy.
- Zwróć towar, wysyłając go na własny koszt pod adres wskazany na dokumencie zakupu lub osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym Leroy Merlin.
Szczegóły dotyczące zwrotu produktów pochodzących od sprzedawców Marketplace znajdziesz na [stronie danego sprzedawcy](https://www.leroymerlin.pl/lista-sprzedawcow-marketplace.html).
Jeżeli jakikolwiek punkt procesu będzie dla Ciebie niejasny, daj nam znać, a nasz zespół pomoże Ci w realizacji zwrotu.