2020.12.05
Niestety opinia jak u reszty osób. Kupiłem około 2 miesiące temu kompletne ogrodzenie z bramą do której sprzedawca polecił mi automat. Ogrodzenie od razu zostało zrobione, natomiast brama na czas budowy była tymczasowa i dopiero teraz przyszedł czas na jej montaż, i co.. Okazuje się że zestaw nie jest kompletny. To że nie ma sygnalizacji czujki to pół biedy nie wiem jak u reszty osób ale u mnie nie ma nawet szyny prowadzącej, chodź sprzedawca zapewniał że zestaw jest gotowy do montażu i niczego nie trzeba do niego dokupywać. Niestety w sklepie nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować. Poza tym po dwóch miesiącach na spawach pojawia się korozja więc zabezpieczenie kiepskie. Zdecydowanie odradzam chyba że sklep coś zmieni.

Proszę o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji pod numerem tel. (22) 250-84-44 bądź mailowo e-sklep@leroy-merlin.pl