Strona główna Leroy Merlin

Obsługa klienta – sklepy stacjonarne

W sklepach Leroy Merlin dbamy o wysoką jakość obsługi.
Nasi Klienci mogą liczyć na fachową pomoc doradców
handlowych oraz korzystać z oferowanych przez nas usług
dodatkowych.

Kontakt

Znajdź kontakt
z wybranym sklepem

Nasze zobowiązania

Bezterminowo przyjmujemy zwroty towarów
Zobacz regulamin
Gwarantujemy stałość cen w sporządzonym kosztorysie
Szybko i terminowo rozpatrujemy reklamacje
Wykonujemy zamówienia na konkretne produkty
Zezwalamy na robienie w naszych sklepach zdjęć bez ograniczeń
Gwarantujemy punktualny transport
Gwarantujemy stałość cen zamówionych towarów
Udostępniamy telefon do Dyrektora sklepu
W ciągu 48 godzin odpowiadamy na zapytania i opinie Klientów
Zwracamy podwójną różnicę w cenie
Zobacz regulamin

Usługi

Dzięki naszym usługom dodatkowym, zaadoptujesz zakupione u nas towary do swoich
potrzeb i zastosujesz w swoim domu. Oferujemy szereg usług z zakresu:

  • Dopasowanie produktów do potrzeb
  • Ułatwianie zakupów
  • Usługi montażowe
  • Usługi posprzedażowe
  • Usługi finansowe

Zamawianie przez telefon

Zabrakło Ci wcześniej zakupionych materiałów? Chcesz zamówić konkretne produkty z naszej gazetki? Teraz masz możliwość złożenia zamówienia telefonicznego! Wystarczy, że zadzwonisz do najbliższego sklepu Leroy Merlin i podasz Doradcy numer referencyjny zamawianego produktu. Zamówienie przywieziemy Ci do domu.

Dostawa zakupów do domu

Gwarantujemy szybką dostawę na wskazany adres, a obsługa naszych sklepów pomoże Ci
w załadunku zakupionego towaru. Koszt zróżnicowany w zależności od odległości dowozu.

Karty i ubezpieczenia

Jeśli potrzebujesz środków finansowych na zakup materiałów nie wahaj się skorzystać
z usług kredytowych.

Karta DOM

Remont? Ogród? Wystrój wnętrz.
Program DOM jest dla Ciebie!

Tax Free

Sprawdź dostępność
produktu w Twoim sklepie Leroy Merlin