Obsługa klienta – sklep internetowy

 

Masz pytania odnośnie zakupów internetowych? Chcesz sprawdzić status swojego zamówienia?

Kontakt ze sklepem internetowym

Formularz

* Pola wymagane

Jeśli oczekujesz odpowiedzi

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie niezbędnym dla wyrażania opinii, zapoznania się z nią oraz udzielania odpowiedzi. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności.
Telefon

tel. (22) 250 84 44
fax (42) 710 58 30

Szanowni Klienci, w dniach 24/12 i 31/12 kontakt z Działem Obsługi Klienta będzie możliwy w godzinach 8.00-14.00. Przepraszamy za utrudnienia. 

 
Godziny pracy działu

pon - pt w godz. 8:00 - 18:00

Adres

ul. Łowicka 33
99-120 Piątek

 

Konsultant online

Zapraszam do rozmowy
z naszym konsultantem online

 

Jak kupować

Jak dodać produkty do koszyka? Jak złożyć zamówienie?

Dostawa

Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski. Wysyłamy informację e-mail o statusie złożonego zamówienia. Masz również możliwość śledzenia swojej przesyłki od momentu jej wysłania w zakładce "konto klienta" - po uprzednim zalogowaniu się.

Bezpieczeństwo zakupów

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy w naszym sklepie internetowym były
bezpieczne.

Na stronie internetowej naszego sklepu, możesz między innymi kontrolować koszty swojego remontu, za pomocą zakładki "historia zakupów".

Sposoby płatności

W sklepie internetowym Leroy Merlin płatności można dokonywać w następujące sposoby:

  • Płatności on-line za pośrednictwem serwisów:
  • Płatności kartami:
  • Przy odbiorze - płatność gotówką przy odbiorze towaru
  • Raty on-line - idealny sposób na rozłożenie płatności w czasie, bez podpisywania dokumentów, bez przekazywania umowy kurierowi, bez wizyt w banku.

Reklamacje

Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte odpowiedzialnością sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne, zgodnie z przepisami prawa.

Reklamacje dotyczące wady rzeczy mogą być składane z użyciem formularza kontaktu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Leroy Merlin lub w jakiejkolwiek innej formie przewidzianej przepisami prawa.

Dodatkowo produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z treścią oświadczenia gwarancyjnego. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane gwarantom za pośrednictwem każdego sklepu Leroy Merlin na terenie Polski.

Zwrot towaru

Leroy Merlin zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Dodatkowo, jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu.

Podlegający zwrotowi towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży. W przypadku produktów posiadających termin ważności - ich zwrot nie może nastąpić w okresie 30 dni przed upływem terminu ważności.

Paczkomaty InPost

Dostawa do paczkomatów InPost
nie czekasz na poczcie, ani na kuriera.

Karta DOM

Remont? Ogród? Wystrój wnętrz?
Program DOM jest dla Ciebie!