Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoratorskich (DIY). Rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono ADEO.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1994 roku, a w 1996 otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą. W tej chwili działała 55 sklepów. Misją Leroy Merlin jest przyczynianie się do polepszania warunków mieszkaniowych oraz komfortu życia mieszkańców.

W myśl tej filozofii sklepy Leroy Merlin to miejsca, w których każdy znajdzie produkty i porady dopasowane do swoich potrzeb i oczekiwań, gdzie dzięki odpowiednio dobranym produktom może realizować swoje marzenia o profesjonalnie zbudowanym i gustownie urządzonym domu, mieszkaniu i ogrodzie.

Leroy Merlin Polska obecny jest również w Internecie. Firma prowadzi sklep internetowy www.leroymerlin.pl. W jego ofercie znajduje się ponad 63.000 tysiące produktów do domu i ogrodu. Leroy Merlin Polska jest również właścicielem internetowego serwisu www.oferia.pl, którego zadaniem jest ułatwianie znalezienia fachowców i wykonawców na rynku oraz serwisu wnętrzarskiego www.domzpomyslem.pl.

Centrala firmy

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa

Tel. (22) 528 58 00
Fax. (22) 528 58 35

NIP: 113-00-89-950
REGON: 010692148

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego

KRS: 0000053665
Kapitał zakładowy: 51.000.000 zł

Kariera

Jeżeli szukasz pracy w solidnej, międzynarodowej firmie, to dobrze trafiłeś. W Leroy Merlin wierzymy, że ludzie są największym bogactwem przedsiębiorstwa. Nasza kultura opiera się na stworzonych przez wszystkich pracowników firmy wartościach oraz na podziale wiedzy, władzy i wyników.

Dostawcy

Rozpoczęcie współpracy z Leroy Merlin Polska to szansa zaistnienia w jednej z największych europejskich sieci handlowych, oferujących materiały budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne i dla majsterkowiczów. Zainteresowane firmy mogą złożyć propozycje współpracy między innymi poprzez PORTAL DOSTAWCÓW. Oferty trafią bezpośrednio do Szefów Produktu, odpowiedzialnych za konkretny asortyment.

Nagrody

Sieć marketów Leroy Merlin jest laureatem wielu nagród. Zarówno w badaniach wsród klientów dotyczących satysfakcji z zakupów czy popularności marki, jak i w programach oceniających standardy działania jako pracodawcy czy przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie - Leroy Merlin wypada bardzo dobrze.

CSR w Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin istnieje w Polsce już ponad 20 lat. Nasze sklepy stały się przez te lata częścią lokalnej społeczności. Cały czas staramy się, być dobrym sąsiadem. Interesujemy się sprawami ludzi
i regionu, w którym jesteśmy obecni. Na każdym poziomie naszego funkcjonowania staramy się działać odpowiedzialnie.

Podejmujemy działania mające na celu ochronę zasobów środowiska naturalnego, rozwoju zawodowego pracowników, budowaniu partnerskich relacji z klientami i dostawcami oraz społecznościami lokalnymi. Od lat staramy się być jak najbliżej klientów, słuchać ich opinii i wdrażać oparte o nie rozwiązania.

Odwiedzamy klientów w domach, organizujemy spotkania relacyjne i rady klientów, które wspierają nas w podejmowaniu wielu decyzji odnośnie funkcjonowania sklepów. Taki bliski kontakt i dialog
z klientami oraz wyczulenie na ich potrzeby to według nas naturalny sposób współpracy we współczesnym świecie.

 

Rozwój pracowników

Dzielimy się z pracownikami wiedzą, odpowiedzialnością i wynikami.

 

Ochrona natury

Dążąc do stałego rozwoju nie zapominamy o ochronie środowiska naturalnego.

 

Zaangażowanie społeczne

Podejmujemy samodzielnie działania na rzecz społeczności lokalnych.

 

Relacje z klientami

Naszym celem jest stałe pogłębianie relacji z klientami. Podejmujemy szereg inicjatyw o ponadstandardowym charakterze sprzyjającym budowaniu i utrzymaniu partnerskich stosunków.

 

Fundacja Leroy Merlin Polska

Pracownicy Leroy Merlin chętnie angażują się w działania prospołeczne w swojej społeczności. Rozpoznają potrzeby i przygotowują odpowiednie działania, które mają, w miarę możliwości, wesprzeć potrzebujących.

 

Uczciwość w biznesie

We współpracy z dostawcami wymagamy postępowania zgodnego z przepisami prawa oraz dobrymi praktykami kupieckimi. Dostawcy muszą także wykazać, że są partnerami społecznie odpowiedzialnymi.