2020.10.05
Nieczęsto wystawiam tak niską ocenę ale niestety produkt tej firmy, praca serwisu i podejście sprzedawcy (Leroy Merlin) zasługuje na ocenę najniższą. Kosa naprawiana 3 razy, w efekcie pół sezonu spędziła w serwisie a usterka nadal nie została usunięta. Tak, wiem, pewnie trafiłem na felerny egzemplarz. Może i tak. Ale w efekcie wydałem pieniądze na sprzęt, który w sezonie zalega w serwisie. Czas jednej reklamacji w sezonie to 1 miesiąc. Moje oczekiwania - naprawa lub wymiana na egzemplarz wolny od wad. Po trzeciej nieskutecznej naprawie z kosy dalej wycieka czarny olej brudzący ubranie. Mam dokumenty oraz zdjęcia do każdej z trzech reklamacji dla zainteresowanych. Usterka nie usunięta mimo iż kosa więcej leży w serwisie niż u mnie w ogrodzie. W maju 2021 kończy się gwarancja. Czy w firmie Leroy Merlin jest Dział Kontaktu z Klientami? Jeśli tak - proszę o kontakt; ttt-21@wp.pl.