2020.10.20
Kosiarka zakupiona 14.07.2020 wychwalana przez pracownika Leroy Merlin jako niezawodna. Po jednym skoszeniu zepsuła się, nie odpalała, została złożona reklamacja, na którą dostałam odpowiedz, że było wlane za dużo oleju, a przez to gaźnik się zanieczyścił, następnie po 2 miesiącach kosiarka znowu się zepsuła, znowu została złożona reklamacja, która tym razem została odrzucona z informacją od serwisu, że było za mało oleju i przez to został uszkodzony korbowód. Na prośbę o sprawdzenie czy nie było wycieku pracownik serwisu ironicznie odpowiedział, że mają takiego długoletniego pracownika, który nigdy się nie myli (może trzeba zmienić fachowca?). Jeśli chciałabym kupić sprzęt który działał 3 miesiące, kupiłabym kosiarkę za 300 zł a nie za 1199 zł. Jest ujmujące i żenujące, że kupując sprzęt za takie pieniądze muszę co miesiąc chodzić i reklamować go. A bezczelnością ze strony serwisanta jest fakt iż proponuje mi naprawę za 890 zł!!! Nie polecam zarówno sprzętu jak i sklepu!