Kto sprzedaje na leroymerlin.pl i jaki jest podziałów obowiązków pomiędzy uczestnikami serwisu?

Kto sprzedaje na leroymerlin.pl i jaki jest podziałów obowiązków pomiędzy uczestnikami serwisu?

Wyjaśniamy krok po kroku

1. Jak sprzedajemy na leroymerlin.pl

Zapewniamy dostęp do większej liczby produktów łącząc Sklep Internetowy Leroy-Merlin Polska z internetową platformą handlową Adeo Marketplace Services (Marketplace ADEO). Dwa serwisy działają na jednej stronie (domenie internetowej)

www.leroymerlin.pl

Sklep Internetowy Leroy-Merlin
Produkty sprzedawane są przez Leroy-Merlin Polska
Marketplace ADEO
Produkty sprzedawane są przez innych sprzedawców

2. Marketplace ADEO, czyli co

Marketplace ADEO jest dostawcą internetowej platformy handlowej dostępnej na leroymerlin.pl. Marketplace ADEO umożliwia na swojej platformie zawieranie umów sprzedaży produktów między Klientem a sprzedawcą - nie jest jednak nigdy stroną tej umowy sprzedaży.

Na Marketplace ADEO swoje produkty prezentują wyłącznie przedsiębiorcy.

W przypadku zakupu produktu od sprzedawcy obecnego na Marketplace ADEO, umowa sprzedaży zawierana jest bezpośrednio pomiędzy Klientem a takim sprzedawcą i to ten sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wykonanie umowy sprzedaży, w tym za wysyłkę produktu. Na karcie produktu oraz w podsumowaniu zamówienia znajduje się informacja, kto sprzedaje (i wysyła) dany produkt.

W przypadku gdy Klient chce odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze sprzedawcą – powinien przesłać odstąpienie od umowy do tego sprzedawcy.

Marketplace ADEO dostarcza następujące funkcjonalności:

  • prezentowanie przez sprzedawców swoich produktów na Marketplace ADEO znajdującej się na stronie internetowej leroymerlin.pl
  • możliwość przeglądania produktów, składania zamówień, dokonywania płatności oraz zarządzania kontem przez użytkowników, w tym możliwość komunikacji pomiędzy Klientem i sprzedawcą
  • ułatwiające dodawanie opinii przez Klientów.

Szczegółowe zasady funkcjonowania i odpowiedzialności Marketplace ADEO opisane są w Regulaminie Marketplace.

3. Jak kupić produkty od różnych sprzedawców

Logowanie do Konta klienta

Masz jedno Konto Klienta na stronie leroymerlin.pl niezależnie od tego kim jest sprzedawca produktów. Konto zakładasz na warunkach Sklepu Internetowego Leroy-Merlin



Wyszukanie produktu na leroymerlin.pl

Produkty sprzedawane przez Leroy-Merlin oznaczone są informacją „Sprzedawane i wysyłane przez Leroy-Merlin”

Produkty innych sprzedawców (sprzedających na Marketplace ADEO) oznaczone są „Sprzedawane i wysyłane przez [nazwa sprzedawcy /przedsiębiorcy]”

Ten sam produkt może być sprzedawany przez kilku sprzedawców. Wybierz sprzedawcę albo pozwól, by nasz system pomógł ci znaleźć najlepszą ofertę.



Opis produktu

Każdy sprzedawca odpowiada za treść karty swojego produktu, cenę, warunki sprzedaży i dostawy oraz zasady zwrotów.

Szczegółowe warunki sprzedaży, w tym zasady zwrotów i reklamacji opisane są na stronie sprzedawcy, dostępnej bezpośrednio z poziomu karty produktu.



Dodanie produktu do koszyka

Dla Twojej wygody do jednego koszyka trafiają produkty od wszystkich sprzedawców.



Zastosowanie rabatu lojalnościowego lub kodu rabatowego

Korzyści wynikające z uczestnictwa w Programie “Klub DOM” lub Programie “Klub PRO” (np. naliczanie i gromadzenie punktów, korzystanie z rabatów) oraz kody (kupony) rabatowe wynikające z akcji handlowych ogłaszanych przez Leroy-Merlin obejmują zakupy produktów, których sprzedawcą jest wyłącznie Leroy-Merlin (produkty oznaczone „Sprzedawane i wysyłane przez Leroy-Merlin”). Obniżki i program lojalnościowy nie dotyczą innych sprzedawców.



Dostawa i odbiór produktu

Każdy sprzedawca indywidualnie odpowiada za dostawę swojego produktu na adres, który podałeś w zamówieniu.

Sprzedawca wysyła paczkę w wybrany przez Ciebie sposób “Dostawa do domu” lub “Odbiór w punkcie” tylko na terenie Polski.

“Odbiór w sklepie” wybierzesz tylko dla produktów, których sprzedawcą jest Leroy-Merlin.

Status przesyłki sprawdzisz:

  • w zakładce Moje zamówienia na swoim Koncie klienta lub
  • w mailu od firmy kurierskiej lub
  • w komunikacji mailowej.

Masz pytania o przesyłkę? Napisz do sprzedawcy przez formularz w sekcji Moje zamówienia.



Płatność

Płatność za wszystkie zakupy zrealizujesz jedną transakcją.

Prezentowane metody płatności są dopasowane do zawartości Twojego koszyka. Oznacza to, że niektóre z nich mogą być niedostępne dla tej konkretnej transakcji.



Zwrot i reklamacje

Każdy sprzedawca indywidualnie zajmuje się zwrotami, gwarancją i reklamacjami swoich produktów. Dlatego, jeśli masz taką sprawę, zgłoś ją bezpośrednio do niego.

Szczegółowe zasady znajdziesz:

Możesz też skontaktować się ze sprzedawcą przez formularz w sekcji Moje zamówienia.