Znajdź sklep w Twojej okolicy
    Ustal moją lokalizację
    LUB
    Wybierz
  • Twoje konto
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się

Zakupy w sklepie internetowym www.leroymerlin.pl są proste i bezpieczne

Bezpieczeństwo zakupów

  • Leroy Merlin zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Leroy Merlin umożliwia Klientowi bezterminowy zwrotu towaru, na zasadach zgodnych z regulaminem określającym zasady zwrotu produktów kupionych w sklepach Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. Podlegający zwrotowi produkt musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży. W przypadku produktów posiadających termin ważności - ich zwrot nie może nastąpić w okresie 30 dni przed upływem terminu ważności. Zwrot jest dokonywany na podstawie dowodu zakupu.
  • Dokładamy najwyższej staranności, aby zawierane transakcje realizowane były zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem najwyżej satysfakcji naszych Klientów.
  • Każde jednorazowe zamówienie potwierdzane jest e-mailem, który zawiera informacje na temat zamówionych produktów oraz kosztów zakupionych towarów i usług.
  • Przelewy i płatności elektroniczne realizowane w naszym sklepie obsługują PayU, PayPal oraz Przelewy24, które gwarantują bezpieczeństwo oraz prostą i szybką obsługę.
  • W celu zapewnienia komfortu obsługi i możliwość wsparcia, udostępniamy Klientom kilka sposobów kontaktowania się z obsługą sklepu:
    • telefonicznie
    • pocztą elektroniczną

Bezpieczeństwo dostawy

Zamówienia realizowane w naszym sklepie wysyłane są do Klientów wyspecjalizowaną firmą kurierską DHL, gwarantującą bezpieczną oraz terminową dostawę.

Zasady odbioru przesyłki:

  • W obecności kuriera należy sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki, w przypadku opłaty za pobraniem należy pokwitować i opłacić przesyłkę, następnie rozpakować i sprawdzić zawartość przesyłki.
  • Jeśli przesyłka będzie budziła Państwa wątpliwości ze względu na stan zewnętrzny, prosimy o nie przyjmowanie paczki i spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Należy poinformować obsługę Sklepu Internetowego o tym zdarzeniu, w celu ustalenia dalszego postępowania. W takich sytuacjach Klient ma prawo do ponownej wysyłki na koszt sklepu lub możliwość zwrotu wpłaconej pełnej kwoty.

Bezpieczeństwo danych osobowych

Dane osobowe naszych Klientów są przechowywane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).

Dane gromadzone w naszej bazie danych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Za zgodą Klienta mogą być wykorzystywane do innych celów. Nie prowadzimy sprzedaży oraz nie przekazujemy innym podmiotą zgromadzonych danych osobowych naszych Klientów. Udostępnienie danych osobom trzecim jest możliwe wyłącznie stosownym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.