Obsługa klienta – sklep internetowy

 

Bezpieczeństwo zakupów

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy w naszym sklepie internetowym były bezpieczne.

Dowiedz się więcej

Na stronie internetowej naszego sklepu, możesz między innymi kontrolować koszty swojego remontu, za pomocą zakładki "historia zakupów".

 

Jak kupować


Jak dodać produkty do koszyka?

Jak złożyć zamówienie?

Zobacz pomoc - krok po kroku

Regulamin sklepu internetowego

 

Dostawa

 Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski.

Wysyłamy informację e-mail o statusie złożonego zamówienia.

Masz również możliwość śledzenia swojej przesyłki od momentu jej wysłania w zakładce "konto klienta" -  po uprzednim zalogowaniu się.

Dowiedz się więcej

 

Sposoby płatności

W sklepie internetowym Leroy Merlin płatności można dokonywać w następujące sposoby:

  • płatności on-line za pośrednictwem serwisów:
    PayU    PayPal    
  • płatności kartami:
  • przy odbiorze - płatność gotówką przy odbiorze towaru
  • raty on-line - idealny sposób na rozłożenie płatności w czasie, bez podpisywania dokumentów, bez przekazywania umowy kurierowi, bez wizyt w banku.

Dowiedz się więcej

 

Reklamacje

Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte odpowiedzialnością sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne, zgodnie z przepisami prawa.

Reklamacje dotyczące wady rzeczy mogą być składane z użyciem formularza kontaktu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Leroy Merlin lub w jakiejkolwiek innej formie przewidzianej przepisami prawa.

Dodatkowo produkty mogą być objęte gwarancją producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z treścią oświadczenia gwarancyjnego. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane gwarantom za pośrednictwem każdego sklepu Leroy Merlin na terenie Polski.

 

Zwrot towaru

Leroy Merlin zapewnia Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 10 dni (do dnia 24 grudnia 2014) oraz 14 dni (od dnia 25 grudnia 2014) bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Odstąpienie od umowy

Dodatkowo, jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu.

Podlegający zwrotowi towar musi być pełnowartościowy, bez śladów używania, niezniszczony, w oryginalnym opakowaniu oraz nadający się do ponownej sprzedaży. W przypadku produktów posiadających termin ważności - ich zwrot nie może nastąpić w okresie 30 dni przed upływem terminu ważności.

Przeczytaj regulamin

 

Kontakt ze sklepem internetowym - Dział obsługi

Sosnowiec 1A
95-010 Stryków

 

Masz pytania odnośnie  zakupów internetowych? Chcesz sprawdzić status swojego zamówienia?


Napisz mail na e-sklep@leroy-merlin.pl

 

lub zadzwoń
pon - pt w godz. 8:00 - 18:00
sob w godz. 8:00 - 16:00

 

Kontakt ze sklepem internetowym

Masz pytania dotyczące zamówienia lub przesyłki?
Wypełnij formularz lub napisz na e-sklep@leroy-merlin.pl

Jeśli oczekujesz odpowiedzi
* pola obowiązkowe