Klimatyzator przenośny WAP-02EA23 CELCIA

Moc chłodnicza: 2250 W
Klasa energetyczna: A
Klimatyzator o klasie energetycznej A, zapewniający wydajną, a zaraz energooszczędną pracę. Sprzęt optymalne schłodzi pomieszczenie o powierzchni do 15 m2. Tym samym będzie idealny do mniejszych wnętrz. Możliwość użycia pilota gwarantuje wygodne sterowanie sprzętem z każdego miejsca w pomieszczeniu. Wyposażenie w filtry dobrze oczyszcza powietrze.
Nr referencyjny: 44430134
Dostępność w sklepach:
sprawdź
Cena w sklepie internetowym
Cena dotyczy zamówień w sklepie internetowym złożonych za pośrednictwem strony internetowej bądź infolinii.

Ceny w sklepach stacjonarnych mogą się różnić.
859 /szt.
W tym VAT: 23%
Wysyłka 24h
Produkt wysyłamy do klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.
- +
do koszyka dodaj do listy zakupów
Oceny i komentarze dla:
Klimatyzator przenośny WAP-02EA23 CELCIA
Oceny
klientów:
10
Dodaj komentarz
2013.07.18, 16:19
RZECZYWIŚCIE ZACHECAJĄCA PROMOCJA Z 589 ZŁ NA 699 ZŁ. TYLKO KUPOWAĆ!
2013.07.25, 12:33
poza wyglądem nic dobrego
2013.07.27, 18:30
to nawet nie nadaje do schłodzenia powierzchni 5m2 a co dopiero 15m2 a licznik szaleje
2013.07.30, 03:52
sam kupilem inne i teraz mam nauczke takowa maszyna compact nie jest rewelka i nie bedzie i niech nikt nie mowi ze schlodzil poddasze w 30 minut o 4 stopnie no cgyba ze jego maszyna zieje temperatura 5 stopni a jak wiadomo to 16 18 od modelu jesli szukacie ochlody to pronuje okienna albo lepiej rozdzielna ktora jest cichutka i wydajna a w compacie to ta powietrze zasysa z pomieszczenia i rozdeziela zimne na pomieszczenie a cieple z chlodzenia sprezarki za okno no i kolko sie zamyka skad wogle powietrze ano zasysa z szpar a czesto z komina i tym wydajnosc spada minimum o 50 procent, jeszli mieszkasz w betonowcu i okna masz naslonecznione a budynek nieocieplony to wydajnsc bedzie kiepska i tu opisuje pok oko 17 metrow wysokosc 2,60 klima 1390 pobor nominal czesto mniej jak 1300 watt wydaj 12000 BTU czyli raczej na 20-25 metrow kwad. efekt upal pokuj nagrzany do 30 stopni dalo sie schlodzic do 26 na full po prawie 5 godzinach oczewiscie juz po zmroku inny niesamowity rekord upal siegnol 32 stopni mowa o mieszkaniu pokuj 10 metrow udalo sie sclodzic do 26 stopni czyli az 8 mniej ale przez 6 godzin w nocy wiec jak czytam pierdoly z poddasza na innej klimie tej drozszej to mie smiechem oklada fakt co innego domek co innego kiosk i co innego betonowiec
2013.08.02, 15:00
Dobra jakość za w miarę niską cenę. Chodzi na okrągło i póki co sprawuje się dobrze. Oprócz chłodzenia na lato, również na zimę grzanie. Trzeba często sprawdzać wodę i wylewać, taki tylko mankament.
2014.05.10, 18:53
Pani Katarzyno klimatyzator kosztuje 859zł nie 589zł w cenie promocyjnej jest tańszy o 160zł sam kupowałem w tym czasie. Co do opinii Pana Robi to klimatyzator ten nie ma funkcji grzania więc nie wiem jak zimą ogrzewa Panu pokój poz tym jest ok ale na małe powierzchnie.
2014.07.08, 10:29
Ja wiem jak grzeje pokój, ale nie tylko zimą;) Podczas pracy tak mocno nagrzewa się obudowa, że zaczyna działac jak grzejnik, a przy tym od razy chłodzi;) Rewelacja, jeżeli komuś zależy na zabawce za 755 zł, która nie zmienia mu warunków w pomieszczeniu oprócz dodatkowego hałasu;) Chłodzenie pomieszczenia niestety nie jest możliwe ze względu właśnie na to, że tak mocno się grzeje podczas pracy, że temperatura w pomieszczeniu zamiast spadac, to rośnie i to w ciągu 2-óch godzin o około 4 stopnie. Do tego po nagrzaniu się obudowy prawie "do czerwoności", po ok.10-15 min. pracy, wyłącza się i wówczas już w ogóle nie chłodzi, a tylko grzeje gorącą obudową i tak przez następne 20-30 min. Reasumując jest to bardziej grzejnik niż klimatyzator, niestety w cenie klimatyzatora, a nie grzejnika. Taka sprawa... P.S. - i jeszcze w dodatku przed wystawieniem tego komentarza trzeba podac ocenę produktu (minimum jedną gwiazdkę w każdej kategorii), a w mojej ocenie nie zasługuje ono nawet na pół gwiazdki, tak więc z bólem daję po jednej gwiazdce tylko po to, żeby dodac ten wyczerpujący komentarz. Pozdrawiam nabitych w butelkę przez Liroy Merlin ;)
2014.08.04, 18:12
Szału nie ma. Chłodzić chłodzi ale na powierzchni 15m2 minimalna temperatura jaką osiągnęłam dzięki klimatyzatorowi to 22 stopnie.
2014.08.05, 07:59
Jakościowo wykonany bardzo dobrze. Ładny i kompaktowy wygląd. To tyle plusów... Po 3 godzinach z 29 stopni na 26 stopni w pomieszczeniu 12m2. Żenada. Po prostu jest za słaby... Faktycznie przy samym wylocie leci zimne powietrze ale już po 2metrach wogóle tego nie czuć. Podejrzewam, że w 35C upale wogóle nic by nie schłodził. Mieli tylko powietrze i prąd. Efekt wentylatora. Po jednym dniu oddałem. Jeśli kogoś stać musi od razu kupić mocniejszy. To jest zabawka.
2014.08.12, 11:44
Produkt jak na swoją cenę bardzo dobry. Pokój 20m2 schładza dosyć szybko. Duży plus za szybką i profesjonalną obsługę sklepu online LM.
Twoja ocena i komentarz dla:
Klimatyzator przenośny WAP-02EA23 CELCIA
Klimatyzatory Jak wybrać

Klimatyzatory

Wybierając klimatyzator kieruj się nie tylko wielkością pomieszczenia...
rekomendowane
Wczytywanie rekomendacji...

Klienci, którzy obejrzeli ten produkt, widzieli również

Wczytywanie rekomendacji...