Znajdź sklep w Twojej okolicy
    Ustal moją lokalizację
    LUB
    Wybierz
  • Twoje konto
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się

Młot udarowo - obrotowy NPEK900 NUPOWER

Moc: 900 W
Uchwyt: SDS Plus
Dzięki dużej mocy i zastosowaniu elektropneumatycznego udaru urządzenie sprawdza się także w przypadku gdy pojawia się potrzeba skucia posadzki lub założenia instalacji elektrycznej. Sprzęt posiada uchwyt SDS Plus, dzięki czemu założone wiertło jest stabilniej osadzone.
Nr referencyjny: 43531873
197 /szt.
W tym VAT: 23%
Wysyłka 24h
Produkt wysyłamy do klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto. Data otrzymania zamówienia = przewidywana data wysyłki + czas dostawy
Odbiór w sklepie
- +
do koszyka dodaj do listy zakupów
Oceny i komentarze dla:
Młot udarowo - obrotowy NPEK900 NUPOWER
Oceny
klientów:
39
Dodaj komentarz
2016.01.13, 23:44
jest bardzo dobry sprzet i polecam wszystkim majsrtom
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2016.01.11, 20:26
uzywałem 5lat przy remontach i dopiero padła,kupiłem taką samą.... Polecam za tą cenne
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.08.18, 08:44
Fajny sprzęt (oczywiście za tą cenę), służy dzielnie choć dostaje popalić :) jedyne co padło praktycznie od razu to przejściówka z SDSa na normalne wiertło. Ogólnie polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.06.22, 07:52
Za tę cenę nic lepszego sie nie znajdzie.
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.06.12, 18:16
Niestety młot nie działa, zbieram się do sklepu oddać bo wiertło można siłą dłoni zatrzymać. Nawet jednej dziury nie wywiercił. W domu graty porozkładane do remontu, wszystko zaplanowane a ja będę *** na drugi koniec Krakowa i nawet nie wiem czy mi od razu kasę oddadzą żebym mógł kupić lepszą, czy będę czekał 2 tyg. na rozpatrzenie reklamacji.
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.06.02, 20:20
Za tą cenę to chyba nie ma lepszej . Polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.05.07, 01:15
Wiadomo, niektórzy trafili felerne egzemplarze ale*** na nich, moja rok prawie działa, co tydzień jej używam, jakoś szczególnie łatwo nie ma, kucia w opór, *** się sprawuje, taniutka i wytrzymała póki co. Bierzcie albo takie najtańsze albo makity bo czegoś pomiędzy się nie opłaca
Czy opinia jest przydatna?
( 3 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2015.04.22, 19:24
dobre i tanie
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2015.02.22, 15:20
Kupiłem w 2006 roku w Leroy taki sam tylko że 1050w, przeżył cały remont mieszkania z wielkiej płyty typu bruzdy, puszki itd. Do dzisiaj go używam co prawda sporadycznie ale zdarzy się, że trzeba coś przewiercić czy coś skuć. Nie mam porównania z markowym sprzętem ale ogólnie jeśli chodzi o wiercenie w betonie czy żelbecie wiertło wchodzi jak w masło bez żadnego docisku. Po tylu latach jedynym mankamentem jest lekki luz na wrzecionie. Za takie pieniądze do domowego użytku naprawdę nie ma sensu przepłacać.
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2015.02.13, 09:51
mam takie 2 dzialaja rewelka zrobily juz 10 tys m2 przy mieszaniu kleju pelne wiadra i wierceniu zelbetonow za ta cene rewelka niechce zadnych firmowek . Mam hilti 7c w porownaniu do tego badziew udar lipa.
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2014.10.22, 23:33
Młot zakupiłem na własne potrzeby do remontu domowego, przeżył "kapitalke" , niezliczone metry bruzd , otworów pod puszki , kucie ścian , płytek , podłóg itp. młot nadal żyje i ma się dobrze - jak to się mówi; zarobił na siebie :) u mnie 100% zadowolenia. Polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2014.09.04, 15:30
Proszę o poradę. Potrzebuję skuć z betonowego murka ok. 20m2 prawidłowo wykonanego cementowego tynku z obrzutką i z płukanego piasku. Mam jeszcze do skucia ok. 1,5cm betonu z piasku niepłukanego powierzchnia 3m2. Czy to urządzenie da radę ? Nie musi iść błyskawicznie, byle wytrzymało konstrukcyjnie. Nie chcę wydać dużych pieniędzy, bo już się pobudowałem i czasem tylko obrazek jakiś mam do powieszenia. Pozdrawiam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2014.07.11, 23:49
towar po dwoch godzinach sie poprostu zepsul
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2014.05.20, 14:28
Polecam produkt - korelacja ceny do jakości nie idzie w parze - produkt przewyższył moje oczekiwania pomimo niskiej ceny.
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2014.03.31, 22:30
Kupiem z 98 zł - promocja - cena b. dobra . działa ok gwarancja 2 lata wiec normalnie. Mocny udar , kiepski plastik włączników. Plus ze jest walizka. Posiadąłem podobną wiertarkę przetrwała całą budowe domu i padła po skuwaniu posadzki w piwnicy ,,Za tą kasę warto do zastosowań amatorskich.
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2014.02.27, 01:23
Wczoraj kupiłem dzisiaj testowałem. Pierwsze wrażenie po otwarciu walizki było by ok ale sam zapach wskazuje że to made in P.R.C sama walizka z miękkiego tworzywa, a co do samego sprzętu wygląda solidnie oprócz przełączników które sprawiają wrażenie jak by się mogły szybko odłamać ten na górnej stronie chinola się bardzo ciężko przełącza w pozycje młota na odwrót już lżej. Po wywierceniu około 10 otworów wiertłem fi 10 i zwaleniu około 0,5 m kw tynku lekko się podgrzała ale najwyraźniej ten typ tak ma. Praca przebiegła sprawnie udar silniejszy niż się spodziewałem mam nadzieje że trochę mi posłuży a jeśli nie to są 2 lata gwarancji nie jak w opisie rok z doświadczenie wiem że Leroy Merlin nie robi problemów z reklamacją. Myślę że w tej cenie nic lepszego się nie znajdzie. Polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2014.01.14, 15:40
Jak za te pieniądze wszystko ok polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2014.01.10, 10:48
dla elektryka idealny sprzęt. przewierciła i przekula spore mieszkanie bez zadnych szwanków, polecam jak za ta cene!
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2013.12.20, 21:04
Sprzęt bardzo dobry polecam
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2013.11.11, 15:56
super sprzet bez problemu kula 1. 5 miecha po 10 h jedynie co to jadla smar czy dalej dziala to mam nadzieje ze nie bo ukradziono mi go z budowy
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2013.11.05, 18:58
Bardzo dobry sprzęt za te pieniądzw
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2013.11.02, 15:05
kupiłem ją 3 lata temu u teścia cały remont przetrzymała i było ok jak to z tańszymi wiertarkami bywa w głowicy wymieniłem łożysko i podkręciłem sprzęgiełko i śmiga dalej. jak dla mnie amatora jest ok
Czy opinia jest przydatna?
( 1 / 0 ) Opinia przydatna dla 100% użytkowników
2013.09.18, 23:02
urzadzenie za ta cene zwruci sie nawet jak bedzie dzialac jeden dzien wiec nie rozumie komentarza o amatorach. " FACHOWCY" wydaja ok 1500zl i troszke czekaja na zwrot kosztow. pozdrawiam amatorow.
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2013.09.13, 16:22
Ja Wam napiszę jaka jest prawda. Super udar za taką cenę, moc wystarczająca do wiercenia . Nie używajcie za wiele do kucia ! Bo rozwiązania techniczne głowicy pod "psem" . Jeden mały seger trzyma całą głowicę z narzędziem.
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
2013.05.25, 09:52
Kupiłem taką wczoraj w Mrówce w Dzierżoniowie - jaka cena taka jakość ale wierci i kuje czyli robi to do czego jest stworzona. Ale sprawa jest inna CENA w Mrówce zapłaciłem 238zł różnica ceny to 60zł czyli przepłaciłem ok 25% . NIEŁADNIE MRÓWKA !!!
Czy opinia jest przydatna?
( 0 / 0 ) Opinia przydatna dla użytkowników
Zobacz więcej
Twoja ocena i komentarz dla:
Młot udarowo - obrotowy NPEK900 NUPOWER
Rekomendowane
Wczytywanie...

Klienci, którzy obejrzeli ten produkt, widzieli również

Wczytywanie...